Bestellen & Levering

Ons leveringsgebied

Momenteel leveren wij in de Benelux en Duitsland

Levertijden

Leveringen binnen Nederland worden in de regel de volgende dag bezorgd, maar altijd binnen 2 bezorgdagen (met uitzondering van feest en zondagen). Als we onverhoopt een product niet op voorraad hebben, ontvang je hierover vooraf bericht en zullen wij deze later alsnog uitleveren. Voor leveringen buiten Nederland geldt een levertijd van 3 tot 4 dagen

Wanneer kun je je bestelling verwachten

Wij streven er dagelijks naar om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen die vóór 15.00 uur bij ons binnenkomen, worden in de regel (van maandag tot en met vrijdag) nog dezelfde dag verwerkt en verstuurd.

In ontvangst nemen

We besteden veel zorg aan het veilig verpakken van je producten. De producten worden goed beschermd en in geschikte dozen verzonden via PostNL.
Kleinere producten worden verstuurd in brievenbusdoosjes via PostNL of DPD.

Als je niet thuis bent op het moment dat jouw pakket aangeboden wordt, zal het pakket bij de buren aangeboden worden. Als dit gelukt is dan wordt je hierover geïnformeerd. Als dat niet lukt, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL afgeleverd, en hiervan krijg je dan een melding.

Bestelbevestiging

Nadat je de definitieve bestelling hebt bevestigd, ontvang je van ons een e-mailbevestiging. Als je om welke reden dan ook de e-mailbevestiging niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij zorgen ervoor dat alles in orde komt.

Tip: Als je problemen ondervindt tijdens het bestelproces, probeer dan je cookies te verwijderen en probeer het opnieuw. Dit lost vaak veel problemen op. Als het daarna nog steeds niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice voor hulp.

Naderhand wijzigingen aanbrengen

Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om gegevens aan te passen nadat de bestelling is bevestigd. Je kunt echter altijd contact opnemen met onze klantenservice om te vragen of we nog aanpassingen kunnen maken.

Bestelling annuleren

Het kan gebeuren dat je van gedachten verandert of iets anders wilt bestellen. Als je een bestelling wilt annuleren, doe dit dan binnen 3 uur na de bevestiging. Je kunt dit het beste doen door te een e-mail te sturen naar info@pediy.nl of door te bellen met 0853016470, vermeld hierbij je ordernummer. Als je al hebt betaald, zullen we het bedrag binnen 3 dagen terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer via de betaalmethode die je gebruikt hebt.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Voor bestellingen onder € 50,- wordt een vergoeding van € 3,95 in rekening gebracht. Voor verzending buiten Nederland gelden extra verzendkosten, die automatisch worden weergegeven tijdens het bestelproces.

Indicatie voor verzendkosten buiten Nederland:

Zending naar land

0-1 kg

1-10kg

België

€8,95

€11,95

Luxemburg

€8,95

€14,95

Duitsland

€8,95

€14,95

Bestellingen naar België worden gratis verzonden vanaf €75,-

Bestelling ophalen

Je kan ervoor kiezen om je bestelling af te laten leveren bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt, zodat je niet thuis hoeft te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Selecteer je voorkeur bij het bestellen. Je ontvangt een track & trace-code om te zien wanneer je pakketje bij het servicepunt wordt verwacht. Neem een geldig identiteitsbewijs mee om het pakket op te halen. Niet-opgehaalde pakketten worden na 8 dagen geretourneerd.

Pakketdienst

Zowel kleine als grote pakketten worden bezorgd door PostNL. Brievenbuspakketjes en enveloppen worden bezorgd door DPD of PostNL.

Track & Trace-code

Je ontvangt een Track & Trace-code voor je bestelling, zodat je zelf kunt zien waar en wanneer je pakket wordt afgeleverd. Deze code wordt automatisch verstrekt door de pakketdienst binnen 24 uur na verzending. Als je binnen 24 uur op een werkdag geen traceercode hebt ontvangen, neem dan contact op